Katten Botvid Historia

Alla inlägg under juli 2011

Av Botvid - 31 juli 2011 20:35

 Miss Miss! Idag är det för varmt jag orkar ingenting!


    Då är det gott att sitta under äppleträdet, det är mitt favorit ställe. Det är bäst på morgonen när det är varmt, då är det skönt på altan.


 Jag har ätit makrill idag, och de är Mums Mums!


 Ja nu blir det en kväll att ligga och mysa på husses stol,     Jag ska gosa mig riktigt, Hoppas ni gör det med de är ju söndag så det så!  Nu får ni ha det Miss MIss så hörs vi!


              Tasskram! "FÅNGA IN DAGEN MISS MISS"

Av Botvid - 31 juli 2011 15:39

 Hallå igen!  Jag har varit och fikat med en vän, det var nästan folk tomt i stan, det tycker jag är tråkigt,

  Sen gjorde vi en Fläskpannkaka till middag!

    Idag är det lika varmt de är så man svettas hela tiden, inte så gott, man får byta kläder och duscha hela tiden, inget ont om sommaren!


    Nu ska jag ta en kopp kaffe, efter maten, konstigt man drcker varmt kaffe när det är så varmt, men det är gott. OBS dricker mycket vatten VIKTIGT


   Jag återkommer om en stund, Kram på er!

     "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 30 juli 2011 21:48

    Var med Lena till Slusscafèt, och blev bjuden på Banana Split, det var gott!

            Tack Lena! Jag hoppas du varit inne och tittat på min blogg.

           

              Ja nu var det snart dags att sova. Men först jag tittade lite på

                           Minnes Konserten från Norge, mycket fint, tårarna kom tänker

                          mycket på er i Norge!     Men nu ska jag sova!


                            Godnatt Sov gott!     "FÅNGA DAGEN"   


      

Av Botvid - 30 juli 2011 16:01

  Hallå! Lena och jag ska gå till Slusscafèt och äta glass  Gotti Gott Gott!  


  Jag kommer   med mera sedan    Kram på er! "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 30 juli 2011 13:28

    Hallå igen! Jag glömde att höra om det fanns en

  kattpojke eller kattflicka som bloggar? så kunde vi utbyta tankar, lek, och

  sköna stunder med varandra. Det skulle vara Maju Maju mycket kul.


  Jag är inne och tittar efter dig!  Jag finns här och väntar på dig!

   

  Tasskram!  "MISS MISS FÅNGA IN DAGEN"   

Av Botvid - 30 juli 2011 13:06

  Hallå där!                  Lite om Pyssel!


          Jag är ganska ny när det gäller att pyssla, men göra

  kort är roligt. Jag har en vän som är helt otrolig på att göra fina kort och även

  väskor och annat. Ja du är bäst!!! 

  men jag ska pyssla mycket i höst och vinter, Man kan göra fina Julkort och

  mycket annat.  Det kommer mera!        "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 30 juli 2011 11:47

       

  Hej det är Botvid!  Idag var jag och min husse uppe tidigt, det tycker jag

  om. När min husse sätter ner sin fötter på golvet är jag där och stryker

  mitt lilla huvud mot fötterna, sen går jag med på toa innan vi går till köket,

  och jag får mat mums.   Så här är det gott att sova

  och blomman är så fin, prova själva så får vi se vad ni tycker.   


  Jag har en granne hunden Alfons som jag tycker mycket om,

    En stor Tasskram till Alfons från mig! 


     Och sitta under stora äppleträdet tycker jag är

  mycket skönt, medan husse vattnar i växthuset och pratar med grannar.


  Ja det var min första blogg!   Jag kommer snart med en ny blogg!

       Ha de kattskönt!   Tass på er!  "MISS MISS FÅNGA IN DAGEN"   

Av Botvid - 29 juli 2011 21:33

    Jag tror jag ska lyssna på musik ikväll, jag älskar musik, det är så skönt att somna till en finfin låt!


    Vad blir det för väder i morgon? regnar det ska jag pyssla inne, men skiner solen   får det bli någott ute, och kanske en promenad.  På söndag ska jag fika med en vän nere på Strandgatan   .


   Ja ha de nu gott    och vakna glada och pigga!

               

          "FÅNGA DAGEN"   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards