Katten Botvid Historia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Botvid - 31 augusti 2011 20:29

 Mjau alla mina vänner!

     

 Här är jag och min Husse, en liten gosse stund vid tv-n, efter att jag varit själv

 för husse och matte varit på släkt träff. Annars mår jag bra, och jag äter makrill

 nästan varje dag, det är mjau godis, och jag mår som en kattprins på ett

 slott, kanske Hagaslott mmmmm Hi Hi Tass kul!

 Hoppas ni mår som kattprinssesor och kattprinsar!  Snälla hör gärna av er

 och berätta hur ni har det MJAU på er Och en stor Tass kram från BOTVID

            "FÅNGA IN DAGEN"  



Av Botvid - 27 augusti 2011 22:18

  Hej!   Idag har jag varit på släkt träff, På Lindåsgården i Upphärad vi var 88 vuxna och 21 barn    Det var det roligaste på länge. Tänk att få träffas allihop, och få prata äta och fotografera. Ja det är ett minne för livet. Jag älskar er allihop min goa släktingar    Hoppas vi syns snart igen! KRAM!    "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 25 augusti 2011 18:05

   Idag har jag bakat Äpplepaj som vi ska smaka på om en stund.   

   annars har det inte hänt så mycket, kommer liksom inte igång

  med någott!    Men ska försöka komma ut och fota lite en dag   

  Så det kommer snart hoppas jag, jag var en sväng till brevlådan

  med ett brev, och jag såg mycket höstliga vyer!   Fast det låter

  tråkigt så vi håller sommaren kvar   Jordgubbar är väl

  mycket sommar så sej!  Nu blir det kaffe och paj! gott gott

              "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 24 augusti 2011 21:56

 Hejsan allihop!

   Jag har inte haft lust att blogga idag! Förlåt!!!!! Jag ska bättra mig LOVAR!

  Men det har inte hänt något, och jag har inga bilder att vissa eller, tråkigt!    

  Jag har ingen kännsla för att ta kort just nu, men de kommer nog.


  Men nu ska jag njuta av de semesterdagar jag har kvar    och sen är det

  roligt att komma till jobbet igen. och så ska ju Anna och jag åka till Stockholm

  första helgen i Oktober, det blir mycket kul, något att se fram mot!!!     


   Sov gott!    "FÅNGA DAGEN"   





Av Botvid - 23 augusti 2011 20:06

     Helt slut har klippt gräset, och det var blöt. Hej mina vänner!

       Ja fy vad jobbigt det var, men nu är det gjort.

           

       Lite bilder från Island!  Nu är det inte många dagar

       kvar på min semester! 

       Nej nu ska jag gå och duscha det ska bli skönt!   

      Ha det gott!    "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 21 augusti 2011 21:47

     GOD NATT!! jag önska er inte god natt,    sov söt alla mina vänner!

    

      Vi ses i morn bloggen!      "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 21 augusti 2011 21:09

  Hallå Hallå!

  Här är jag igen, Idag har vi varit i Sikhall hos vänner, vi tog en tur till Dalbergså där det blev det fika, kaffe och våffla på det lilla cafèt, det var gott, och det var mycket fint där.

Men tyvär hade glömt kameran hemma, ja så kan det gå!!!!   Innan vi åkte hem fick vi korv och bröd.    Imorgon ska jag träffa Syrene och vi ska ta en  fika på stan, det ska bli kul, det var länge sen.   , men det ska bli regn   ja det är nog bäst.

 Ja nu är det en vecka kvar på semestern, men den har varit jättebra med resan till

 Island som var underbar    ja jag älskar den ön!  Vi ses snart!

  

  "FÅNGA DAGEN"   



Av Botvid - 20 augusti 2011 19:51

  Hej Bloggen!  Vi har haft grannar här på kaffe, kaffe och jordgubbskaka!

                         Mycket gott!  Sen tittade vi på bilder från Island, dom

                               tyckte det var mycket fina bilder, och jag är hel njöd.

                               Annars har jag städat. Idag har solen skinnet hela

                               dagen  . Nu ska jag titta på TV, sen ska jag

                               måla botten på en tavla som jag ska sätta blommor

                               på   . Vi ses snart!      "FÅNGA DAGEN"  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards