Katten Botvid Historia

Alla inlägg under april 2012

Av Botvid - 19 april 2012 19:43

   Hallå alla kattvännner!

 Här är jag Botvid! Jag skall berätta om mina hundkompisar, Först är det Alfons, som bor granne med mig.

 Sen är det Nikita som som brukar komma hit ibland. Och sen har jag en granne till som heter Ikki, och det är en jakthund, Och så Kickan som jag träffat en gång, en stor svart skön tjej som jag tyckte mycket om, fast hon åt upp min mat!    Men det är svanstråkigt att jag inte har en kattvän, det skulle vara tasskul, HI HI.

Idag har jag och husse varit ute mycket, det tycker jag om! 


                      Ha det tasskul så hörs vi!  En stor tasskram på er! BOTVID  


Av Botvid - 18 april 2012 20:48

 Hej! Här är jag igen, det är längesen men nu ska jag börja blogga igen!

   Jag mår bra, och jobbar på som vanligt.   Jag går och funderar på att köpa en hundvalp!   

  Men det är mycket att tänka på. Det får bli till nästa vår, så hinner jag tänka noga.

   Jag hoppas ni har det bra!   "FÅNGA DAGEN"  Ses i morgon!   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards