Katten Botvid Historia

Alla inlägg under juni 2012

Av Botvid - 15 juni 2012 19:50

Hejsan!

 Här är jag igen! Jag ska berätta om dagen! den börja klockan sex med en dusch, sen lite frukost, innan jag tog en snabb promenad till jobbet! Där vi tog en kopp kaffe i uterummet.

 Idag har varit trött efter jag varit både i Ullared och Göteborg. Och börjat träna, men det ska bli skönt att komma igång!

 Förlåt nu gick jag ifrån ämnet som var idag.   Ja efter som jag jobba till 17.30, så orkar man inte så mycket när man kommer hem, det har blivet lite kvällsmat kokta ägg och en smörgås.Sen har jag tittat lite på fotbollen i tv, jag ska titta lite sen när sverige spelar, hoppas att sverige vinner med 3-1 HEJA HEJA!   

 Men nu ska jag titta på Macken (VI SES I MORN BLOGGEN)  


          "FÅNGA DAGEN"       Ha det bra! heja sverige!

Av Botvid - 8 juni 2012 21:13

  Jag kom på att min blogg ska hitta Fånga Dagen och det är vad jag ska skriva om! Vad glad jag blev nu!  


        "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 8 juni 2012 20:46

 Hejsan!

Det är verkligen inte ofta jag bloggar, jag vet inte vad jag ska skriva, skulle behöva ett ämne att skriva om!

Men vad ska jag hitta på????   Jag skall börja träna igen; det ska bli skönt att komma igång! och det kan jag skriva om   Vi får se!!!!  Men jag tycker det är tråkigt att jag tappat lusten!! Hjälp mig komma igång igen, vad skriver ni om?

 HJÄLP HJÄLP!!!!   Hoppas ni har det bra! jag ska bättra mig LOVAR!


       "FÅNGA DAGEN"  Kram  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards