Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Botvid - 20 september 2011 19:54

  Hej här är jag igen, Botvid!  Idag har jag varit och vaccinerat

 mig, fy vad jobbit   först åka bil en mil, bara det var mycket otäckt och jag ville bara hem. sen en tjej som klappade mig lite, och stack mig i nacken, men det märkte jag inte.   Väl hemma var det skönt, men jag tyckde det var bäst att sitta på toa, för man vet inte vad Matte och Husse hetar på. Ja var på er vakt, jag bara varnar er alla mina katt vänner. Hoppas den lilla sötnosen Kajsa ser min varning   Ja annars är väl livet bra, jag gosar mig äter gott och sover, Har fått en grön lila liten mus, som är ganska rolig att fara runt med   Ja nu tar jag mig en tupplur efter den otäcka eftermiddagen.   Mjau på er! "FÅNGA IN DAGEN"  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards