Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Botvid - 9 oktober 2011 16:45

   Hej Bloggen!  Jag sitter här och skriver på min bok, äntligen har jag kommit igång att skriva, den handlar om tre tjejer som flyttar till Rosenskär, ett litet samhälle som ligger vid havet, där det kommer att hände mycket både giftermål och och små barn kommer till värden.   Ja det ska bli kul om jag kan ge ut den, men det vet jag inte nu.

 Ja nu är det höst, inatt var det en minus här, och nu hänger regnet i luften

    Det här är sitta gången jag satt ute på altan, kanske några veckor sen,   Och det sista av våra äpplen, men vi har gjort mos och paj och äppelris, och så har vi gett bort en del, till vänner och bekanta.

 Ja medan ni väntar på bilderna från Stockholm så kommer lite gamla bilder från ett annat år

          Trädet var ett träd vi hitta i Hummlegården, det var så fint att vi fota det. Min kompis står i Åkersberga centrum.


         Ha en bra söndags kväll!  "FÅNGA DAGEN"


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards