Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Botvid - 7 november 2011 20:14

  Hallå!  Idag har jag jobbat fast jag är förkyld, men det är ofta värst morgon och kväll!   

  Så det finns chans att jag jobbar i morgon med, sen är jag ledig ett par dagar!


    Till helgen ska jag på Julmarknad, det tycker jag är roligt, man får lite jul

                                    känslor, men det kanske är lite tidigt?    Men ska man hinna med fler

                                     Julmarknader så är det bäst att börja nu. Jag ska åka till Liseberg mycket

                                    Fint med alla ljus! Skulle vilja till Stockholm och Gamla Stan men det får

                                    bli ett annat år!   


 Nog om julen för nu!


 Jag tycker inte det är något roligt på TV:n så det fick bli ett inlägg på bloggen istället!  


   Ha det nu gött! Och tänd ett ljus och låt det brinna!!!!   "FÅNGA DAGEN"  




Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards