Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Botvid - 27 november 2011 20:32

  Första Advent!  Idag skulle min vän och jag varit på LIseberg, men det var stängt på grund av stormen!

 Så vi fick gå på Trollhättans Skyltsöndag (Julmarknad) men OJ vad det blåste, det var nästan att vi blåste bort!

 Vi tog en fika på Folkets Hus Lussekatt, Pepparkaka och Kaffe!

    Botvids fråga: Vad betyder Advent? Svar senast i morgon klockan 14.00 !!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska skriva mina jul kort i denna vecka, jag har gjort några julkort själv!

   Nu är det tid att baka och pyssla, jag skulle önska att jag gjorde mer sånt, det är kul att göra egna saker, och det är roligt att få sånt som folk gjort själva!


       Tänd första advents ljuset!  "MEN" Glöm inte släcka!!!!!!  Kram på er allihop!

                 "FÅNGA DAGEN"


Av Botvid - 27 november 2011 17:07

  Hej Botvid här!  Jag hoppas verkligen ni har det bra i Julstressen! Jag mår fint, jag bussar runt med mina små råttor och bollar på dagarna! Ibland är jag med Husse ute en stund, eller sitter på Altan och tittar på trafiken, (Katttrafiken vad annars)    Det värsta jag vet är när Husse och Matte ska åka bort, Då säger de vi kommer snart: och så är dom borta länge! "Tycker jag i alla fall" SVANSTRÅKIGT!  Men vad gör man snäll som man är lägger jag mig och sover "MYSGOTTIGT"    När dom kommer tillbaka är jag glad igen!

Det här är första dagen jag var här,   jag låg i soffan och det var lite otäckt "SVANSÄCKLIGT"

Jag visste inte om de var snälla mot mig, men jag kännde att jag tyckde om dom min Matte och Husse!   Och snälla är det de "JAG ÄLSKAR ER"    Ja ta nu hand om er alla kattvänner   Och en puss till Kajsa  

 "FÅNGA IN DAGEN"  Puss PUSS!!!!!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards