Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Botvid - 1 augusti 2011 15:43

  Tasskram!   Ett litet inlägg innan matte går och jobbar!


    Miss Miss jag är mycket trött, det är varmt, så nu ska jag sova inne på golvet de är skönt!  Min hundvän Alfons har varit och hälsat på, hans husse och matte har åkt på semester idag, så det är husset mor och far som är hos Alfons, men de är gör snälla!    Hörs imorgon för min matte jobbar inatt.


    Tasskram till er alla!     "MISS MISS FÅNGA IN DAGEN"


     " Kajsa din lilla sötnos   "

Av Botvid - 1 augusti 2011 13:42

  Miss Miss! Tack för alla fina vänner jag fått! Ni får gärna fortsätta att höra av er.   Miss jag ska svara alla så fort jag kan!


 Idag har jag varit med min husse när han fixa i växthuset, jag satt under äppelträdet och hade det skönt! Jag går inte lös, men när husse släppte mig smet jag ner till grannen Missskratt, det var tasskul   Ett stort tack till Kajsa, jag tror du är en riktig sötmiss puss på dig!    Ha nu en fin missdag! Hörs snart!

      Tasskram!   "MISS MISS FÅNGA IN DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards