Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Botvid - 18 augusti 2011 22:18

 Hej Bloggen!

  Nu var det snart dags att sova!   och vakna pigg, för i morgon ska jag städa,

 och fixa för jag har bjudit grannen på kaffe på lördag, och så ska jag visa mina bilder 

 från Island. Vi tog 150 bilder det tycker jag är bra, roligt att ha, så man kan drömma

 sig tillbaka när det blir höst och mörkt ute.

 På tal om höst och vinter jag köpte en skön mössa på Island. Titta här!

    Snygg va? Den kostade 2700 kronor fniss ja ca 135 kronor i svenska kronor..  Vi var på loppis eller mer marknad var det och där köpte

jag mössan   Ja det fanns mycket roligt där.

  

   Men nu dags att sova!    "FÅNGA DAGEN"  


  

Av Botvid - 18 augusti 2011 13:39

    

 En bild från en fin Nationalpark Thingvellir


             


 Hallgrimskyrka i Reykjavik. En jätte fin kyrka med nordens största Orgel.


 Island var ett underbart land, med mycket fin natur, men det fanns också

 områden som såg ut som månlandskap, helt svarta av lava. Vädret var

 mycket växlande från solsken till regn och blåst ja kanske mera storm.

 Blå Lagunen ett bad med varmt vatten som är mycket mineralrikt vatten,

   

  Där tog vi ett skönt bad i det varma vattnet, och fick en härlig blå cocktail.


   "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards