Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Botvid - 16 augusti 2011 21:21

  Hej! Jag älskar att ligga på köksbordet och ha huvuddet på fönsterbrädan! Det här kortet tog Matte innan hon åkte till Island, för hon skulle kunna titta på mig, så sakna hon mig inte lika mycket.   Jag var hos grannen och där var det bra, där kunde jag sitta i deras uterum och spanna på allt!   Men det är skönt nu när alla är hemma så jag njuter varje sekund   Ja nu är livet som vanligt, men jag ska hälsa på hos grannen ofta för dom är mycket snälla mot mig.

    TACK FÖR ATT NI TAR HAND OM MIG!!!!   "FÅNGA IN DAGEN"

Av Botvid - 16 augusti 2011 15:57

   Hej Bloggen!    Här kommer lite bilder från min semester resa til Island!


                        

                       Reykjavik  och den fina Hallgrims kyrkan.

       

                       

                       Blå Lagunen.   Ett varmt bad 36-42 grader varmt! Mycket härligt!    

 Varmbad Simbassäng och stora kar där vattet är olika varmt allt från 36-42 grader


   

 Geiser Stokkur, som en gång var sjunde minut har utbrott:



 Ja det kommer mer bilder, En fantastiskt land, och mycket annorlunda

 "FÅNGA DAGEN"   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards