Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Botvid - 11 maj 2011 20:28

 

                           Hallå Hallå!

 Botvid är en nyfiken liten katt, idag har han varit med min sambo ute i flera timmar

 och så blev det stekt makrill till middag, det var gott, sedan var han mycket trött

 och sov på stolen i köket.


 Efter jag jobbat natten och ätit frukost, var vi och handlade och så röstade vi innan vi åkte

 hem, jag byte kläder tog bussen till stan och träffade Siv, vi tog en god fika på Ritz, satt

 ute i solen men det blev för varmt, det var rena sommar värmen, men sen blev det regn

 och åskväder.


   

 Dagens blommor! Men jag kommer inte på vad de heter Hjälp mej????


             Nu är jag mycket trött, så jag ska gå och lägga mig tidigt i kväll!

        

            Hoppas du tycker om min blogg! Kommentera gärna!!!!

                                    "FÅNGA DAGEN"                            (Tack för en trevlig fika stund, till min vän Siv)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards