Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Botvid - 18 maj 2011 20:18

                    Hejsan alla vänner!

 Mötet gick bra, men jag blev inte på stan det regna, och jag var trött, men jag köpte goda frallor innan jag åkte hem så det blev grov ostfralla till kvällsmat

     


        

 Maju säger Botvid! han är på upptäcksfärd hela tiden, igår såg

 han två Ekorrar som jaga varandra i en tall, Men när han har lekt

 en stund så kan han somna mitt på golvet, ja det är inte lätt att

 vara en liten Botvid!  Maju Maju och god natt från Botvid!   


 Ja i morgon är det arbetsdag så då blir det ingen förmiddags

 blogg, men ett inlägg på kvällen.

  Nu vill jag ha kaffe och sen ska jag titta på Livräddarna på tv.

 Undrar om det finns någon som dricker så mycket kaffe som jag?

 Skriv gärna och tala om hur mycket kaffe du dricker på en dag????

  1-5eller 10-15koppar. jag kan dricka 10-12 om dagen Men det är

 gott med kaffe!

                        Kram!     "FÅNGA DAGEN"         

 

 

 

Av Botvid - 18 maj 2011 11:59

 Hej!

 Jag har varit och handlat mat på förmiddagen, skall snart laga mat, för sen ska jag

 på möte på jobbet mellan 15-17.   Jag kanske tar en sväng på stan efter

 mötet. Vädert är mulet har kommit lite regn och kallt, jag vill ha lite go vår värme

 igen hoppas det kommer till helgen. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

     Nu får det bli mat Rödspätta det är mums

                  "FÅNGA DAGEN"           Vi ses sen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards