Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Botvid - 19 maj 2011 21:19

 Hejsan! Jag måste blogga ska snart gå och sova, ska upp tidigt tänker duscha och

 tvätta håret innan jag går till jobbet,   göra mig lite fin när det är fredag,

 kanske ta kjol på mig i morgon, vet inte vad vi ska hitta på i morgon.


 Jag var inne och tittade på Hunvalpar en kväll är väldigt sugen att köpa en liten

 valp   dom är så söta, och så får man motion. Men undra vad Botvid skulle

 säga om en liten vove, men han tycker om grannens hund Alfons, så varför inte

 han kanske skulle bli glad att få en kompis att leka med: vem vet.


   Nu ska jag gå och borsta min tänder det är skönt   och man blir frisk i

   munen. Sen blir det sängen och en bok!  Sov Gott!

                  "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 19 maj 2011 19:38

    Tavlor jag köpt på loppis för några år sen

 Jag har döpt dom till Sonja och Hedvig är de inte söta.

                            Hejsan på er!

  Nu mår jag mycket bättere känner nästan inget i huvudet! skönt att det gick över.

  Men det har också slutat att blåsa ute, jag tror det var därför jag hade huvudvärk.


 I morgon är det fredag, hoppas på bra väder i helgen så man kan vara ute i

 trädgården, behöver klippa gräset första gången denna sommar PUH PUH

 men jag tar det som en träning, så blir det roligare   ELLER.


 Den 31 maj ska Anna och jag åka till Ullared och handla det ser jag fram mot,


 Om en halv timme ska jag titta på 100%Bonde på tv-n, ett trevligt program eller

 hur? . Ha de nu skönt ikväll vi ses!    "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 19 maj 2011 13:39

                         Hejsan Bloggen!

 Idag är jag hemma jag har migrän, men det börjar lätta nu, skönt på morgonen

 trodde jag huvudet skulle sprängas i bitar Fy F-n. men ska gå till jobbet imorgon

 har jag bestämt mig för.

 

 På tal om någott annat vädret idag är det sol som kommer och går, och så

 blåser det jätte mycket, därav min migrän kanske, brukar få huvudvärk när

 det blåser   Vi ses sen jag ska laga mat köttbullar potatis och sås till

 det lingonsylt och rårivna morötter   Ha det gott!    "FÅNGA DAGEN"    

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards