Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Botvid - 20 maj 2011 21:36

                             Hejsan

 Fredag det är någott skönt när man är ledig helgen! och när man har ett jobb!

 annars skulle man vara ledig jämnt, och då känns det inte på samma sätt,

 och helst inte om man är arbetslös.


 Ikväll har jag tittat på Talang, Jag tyckte om den lille killen som dansa, mycket bra!  Jag håller på dig. Kom på att jag skulle tittat på trädgårdsfredag men de

 är strax slut, Repris Repris!


 Har ätit Jordgubbar med grädde mycket gott, sålde för 15kr lådan på torget så

 jag köpte två stycken.   Tänkde Jordgubbstårta  Ha ha ha!


 Bilder, i morgon skall jag ut och fota, så kolla då så ni inte missar någott.


   Skinner solen i morgon ska jag klippa gräset, Vet inte riktigt vad det

              blir mer i helgen!


                Ha en skön helg!        "FÅNGA DAGEN"       


     



Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards