Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Botvid - 14 maj 2011 21:32

      Hej Igen!

 Jag vet inte varför jag gör detta inlägget men fick bara lust att blogga en gång till!

 kanske dumt men vad gör man när lusten kommer på en? Jo man bloggar så nu vet ni det!    Det var mitt lilla infall innan jag hoppar i sängen God natt!

                            "FÅNGA DAGEN"  imorgon också!  Kram från mig!

                  

Av Botvid - 14 maj 2011 20:19

 

Nu ska vi plantera blommor Tobaksplanta och Marguriter och så Pelargoner så det

kommer att bli fint, jag fick lära mig av en dam att man ska ha vita blommor med i

krukan, så blir det fint, så jag köper alltid en vit blomma.  (med andra färger)


 


 Är det någon son vet vad det är för en blomma, Vad heter den?


 

 Fina blommor på mitt köksbord, tidig hösten 2010.

 Om jag varit tjugo år yngre skulle jag utbildat mig till Florist, det är en

 dröm jag har, tänk att kunna binda fina buketter och mycket annat.


 Vädret idag! solen har kommit fram ibland, men det har blåst kallt.

 och nu regnar det, jag tror att jag hört åskan!   men är inte säker!

                

  Jag kom på att det är ikväll vi ska heja på Sverige!!! Heja Heja


              Sov gott!     "FÅNGA DAGEN"             ( Ingen kan allt men alla kan någott)


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards