Katten Botvid Historia

Alla inlägg under maj 2011

Av Botvid - 5 maj 2011 15:59

 

Lite blommor i trädgården.


  

 Äppelträden i full blom!

   

 Och tulpaner, konstigt att inte Rådjuren tagit dom.

 Det gjorde gott att ta en promenad i trädgården, känner mig mycket gladare nu! 

 Våren gör mig glad, hoppas ni också känner så?


 Ha en bra Torsdag eftermiddag och kväll! Imorgon är det Fredag och då fyller jag år, "fortsättning följer"

                      "FÅNGA DAGEN"


Av Botvid - 5 maj 2011 13:11

                          Hallå!

 Idag är det en vanlig dag, jag ska gå och jobba inatt. Så det finns inget roligt att blogga om! jag känner mig inte riktigt på humör för att blogga idag. Igår var det månads marknad här i centrum, vi var där och kollade en stund, träffade två kusiner, det är alltid lika roligt att prata en stund, vi ska ha en  släktträff längere fram i sommar, det kan bli upp till tvåhundra personer, massor med kusiner med barn och barnbarn, det blir säkert roligt.


                        En kopp kaffe skulle smaka gott! man kanske skulle komma på något roligare att skriva om.

                      Mer än så blir det inte!!!!!

                                          KRAM!    Hoppas solen lyser imorgon!

   

                       "FÅNGA DAGEN"                     

Av Botvid - 2 maj 2011 15:29

       Hej alla glada blogg läsare!

  Här är veckans klipp om mat och Botvid! Botvid är en liten fin katt, idag åt han middag sittande på min sambos stol och hade matskålen på bordet, det smakade nog väldigt gott.   Föra veckans mat var Plommon späckad fläskkarè med kokt potatis och rårivna morötter! det var mycket gott!

        

  Det här är våran lille tok katt, men han är den jätte go!!!!


 Nästa vecka kommer nya klipp om Botvid och Mat.

                  Kram på er!

    "FÅNGA DAGEN"

     

Av Botvid - 1 maj 2011 16:10

           Hejsan här är jag igen!

  Denna helgen jobbar jag natt och då hinner jag inte blogga varje dag! Och igår ville inte datorn inte  som jag ville. Hoppas ni alla haft en fin Valborg och Först Maj. Man kan då inte klaga på vädret solen har lyst på oss hela helgen, men idag blåser det kallt.

    

 Lite blommor på min altan!

          Vi syns snart! Kram

                                       "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards