Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Botvid - 8 juli 2011 17:12

                                     Hej på er!

  Idag gick jag upp klockan åtta, tog frukosten på altan,   , sedan duschade jag och gjorde mig iordning, för jag skulle fika med Lena på Ritz, klockan elva, kaffe och bakelse "mums". Gick på stan en stund innan jag åkte hem. Ätit middag Potatisgratäng och grillad flintastek. Sitter här och bloggar för det regnar ute.

 Efter jag gjort bloggen skall jag börja skriva på min bok, den skall heta "Rosenskär ett Paradis" den handlar om ett samhälle vid havet, dit tre tjejer flyttar, det är Beata Grynet och Lisen som är goda kompisar sen många år  . Det vore en dröm att få ge ut den SKRATT.


    ja sådant är vädret här! Kram på er!        "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards