Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Botvid - 17 juli 2011 21:40

         Hejsan!


  Ja vad gör man, ju man bloggar när man inget har föe sig!   och berättar att det regnar än!     Botvid har sovit större delen av dagen för han kan ju inte blogga, så de så


  Dagens middag: Köttfärssås och Sphagetti!  Ja det var söndag den 17/7 2011

   Tack för idag!    vi syns i morgon!  "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 17 juli 2011 20:01

   Hej på er, regnar det på er också?  Tråkigt när det regnar hela dagen när man är ledig.    Jag har inget annat att göra än att blogga, och så skriver jag på min bok, men är bara i början än    jag funderar lägga den på nätet när den är klar, men vi får se.  Imorgon är det arbetsdag igen    ingen semester än på några veckor, men sen ska det bli skönt med semester, bara koppla av och ta dagen som den kommer, och hoppas på   .  Ja tänk vad skönt de är med sommar iallafall.


     Vi hörs senare ikväll!     "FÅNGA DAGEN"    


Av Botvid - 17 juli 2011 17:10

  Hej igen!

  Jag fick bara lust att blogga, kom på vilka fula bilder jag la in förut    Ja ja hoppas ni såg vad det var


   

 Denna lilla fina nåldyna ska jag ge en kompis, är den inte söt så säg.


    Ja nu skulle det vara gott med lite kaffe!!!  Vi hörs snart       "FÅNGA DAGEN"


Av Botvid - 17 juli 2011 16:12

                         Hallå Hallå!


       

  Lite bilder från går dagens loppisar! 


  Idag regnar det, och just nu öser de ner. Tänk vad fort man tröttnar på regn!

 Idag gör jag inget för jag känner mig bara trött, kan de vara lågtrycket tro?  


   


  Och vi ska inte tala om Botvid han kan sitta och sova, men han hälsar att han

  åter kommer när det blir sol!!!!!!!!!  "FÅNGA DAGEN"





Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards