Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Botvid - 21 juli 2011 22:08

    

    Röda rosor i min trädgård!

    

    Tänkde vissa våra fina tomater i växthuset, lite olika sorter både avlånga och runda.

    Gula och röda, och mycket goda!

           


    Dagens sista inlägg!     "FÅNGA DAGEN"    

  



Av Botvid - 21 juli 2011 19:03

 Livet efter femtio har varit mycket bra! Jag har byt jobb från Hemvård till Personlig Assistet och jag trivs mycket bra.     Har lärt känna mig själv på ett annat sätt, vet mer om mig själv, Jag tycker livet efter femtio har varit mycket bra, har haft mycket roligt,    Men sen har man tiden när man svettas och kan vara mycket arg på ingenting, men det är som det är, Ta det med en spark HJO HO    sen blir man glad igen. Och alla mena kompisar Jag bara älskar er! ingen nämd och ingen glömd!!!

    Ja nu tackar jag alla goa vänner jag har, ni är underbara!


   Så nu fortsätter livet efter femtio! Hoppas i många år till!   

       "FÅNGA DAGEN"

  Och min underbara sambo! Tack  

Av Botvid - 21 juli 2011 18:36

  Hej på er!


  Idag har det varit fullt upp hela dagen, Tvättat, Klippt gräset, duschat blommor och torkat ur fönster.


  Bakat en Hallonkaka till min granne som tack för all färsk Makrill vi får av dom!


                  

                                  Tack ni är snälla som alltid tänker på oss!


   

    Vilken skillnad!  Titta här!

   


                  Fina Jordgubbar hos min vän, Hoppas de smakar gott!


                 


                                      Det kommer mera snart!       "FÅNGA DAGEN"


                     

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards