Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Botvid - 29 juli 2011 21:33

    Jag tror jag ska lyssna på musik ikväll, jag älskar musik, det är så skönt att somna till en finfin låt!


    Vad blir det för väder i morgon? regnar det ska jag pyssla inne, men skiner solen   får det bli någott ute, och kanske en promenad.  På söndag ska jag fika med en vän nere på Strandgatan   .


   Ja ha de nu gott    och vakna glada och pigga!

               

          "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 29 juli 2011 20:28

  Hallå!   Ja just det jag tänker ta en kopp kaffe   .


   Jag fick en sån fin kommentar på mitt inlägg om Botvid, som tyckte att ta hand om hemlösa katter är det finaste som finns! Det var det bästa idag! Tack ännu en gång!!!

    Botvid Hälsar att han mår bra!

   Men nu kaffet, hoppas det smakar gött mycket gött!     Ja vet inte om vi hörs mer!  

            "FÅNGA DAGEN"    

Av Botvid - 29 juli 2011 18:41

   Hejsan!  Fredag kväll och inte något roligt på TV-n! Så jag vet inte vad jag ska göra, och då bloggar jag ett inlägg, ska äta lite kvällsmat om en stund. Jag är ledig i helgen.


   Har pratat med min kompis i telefonen hon hade fått fina kort på sina barnbarn som hon rammat in,   och hängt upp.


  Jag såg att min syster hade varit inne och tittat på min blogg, roligt! hoppas du går in ofta för då kan jag berätta vad jag gör, och visa bilder, och det är ju roligt.   


  Nej nu ska jag äta kvällsmat, och sen ska jag skriva på min bok.


               Ha de gött!          "FÅNGA DAGEN"   



Av Botvid - 29 juli 2011 17:10

Hej igen!     Här kommer lite bilder!


     

   


   Blommer tycker jag mycket om!   Några till!

   

  Eller en till, är den inte fin?


       "FÅNGA DAGEN"   






Av Botvid - 29 juli 2011 15:35

 Tack alla som var inne på min blogg igår! sju stycken, jag blir så glad Tack!

 Idag har vi varit på Sollidens Torp och fikat Kaffe och våffla mycket gott!


    Botvid hade namnsdag igår och fick två grattis sms!

                                       Han tackar så mycket!

      Vi hörs sen     "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards