Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Botvid - 11 juli 2011 21:52

      Jag titta på (Lotta på Liseberg) jag tycker det är ett glatt program med mycket bra låtar som man kan sjunga med i! Är det inte det allsång är till för?  


    Dagens sista blogg, måndag kväll dags att sova, men jag är ledig i morgon, hoppas på fint väder    Då ska jag ta frukost på altan!    



    Dagens Middag:  Stuvad färskpotatis med gräslök och isterband!  

    Botvid:                Varit ute i solen, blev mycket trött sovit inne på golvet.  


                                    "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 11 juli 2011 18:41

  Hej igen!


   BOTVID

 

  Botvid sover på min födelsedags blomma, hoppas att han tyckte det var gott!


   Här sågas träden ner, ska ta ner stora träd på framsidan, ja det är en granne som gör det!


     

         

                         Nästa omgång som ska ned!


      


   Ja det var lite bilder, kommer fler.

   Idag har jag varit ledig mycket gott! och imorgon ska jag sätta upp nya gardiner i köket hahaha!!!


                       Jag gjorde ett fint kort till Anna när hon fyllde 25år!

       

                 Jag är riktigt njöd!!!!!

                                                  "FÅNGA DAGEN"


     

Av Botvid - 11 juli 2011 15:35

 Bilder från när Anna och jag var i Ullared den 31/5 2011!


             


  Det var en hel dag! startade halv åtta på morgonen och kom hem klockan åtta på kvällen.

  En skit rolig dag med mycket shopping, och där i mellan fika och mat.

                              "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards