Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Botvid - 14 juli 2011 21:16

           Gokväll alla bloggare!

  Jag har tittat på "Sommar med Ernst" Vilken program! Han får då till det jämt, och bra blir det, och mycket snyggt! Han är väl go våran Ernst! " Tur att du finns Tack!


 Vilken kväll det ösregnar ute, det känns som höst  .

    Botvid mår bra! Han har just fått kvällsmat av mig, det smakade mycket gott! Han hälsar och önskar alla en God Natt!


 Ja det får bli sista inläget ikväll, jag ska upp och jobba imorgon. "God Natt"


                       "FÅNGA DAGEN"   

Av Botvid - 14 juli 2011 18:43

                Hej här är jag!


 Har jobbat hela dagen! Men nu kan jag göra ett litet inlägg, Idag har det varit mulet och regnet har hängt i luften, och nu regnar det, synd för denna helgen är det Fallens Dagar här, Och då är det mycket olika grejer på stan och uppträdanden med olika atister inte kul om det regnar.


      Här kommer bilder på en kompis fina Orkide!


    


   


   

  Är de inte vackra så sej!             "FÅNGA DAGEN"

   

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards