Katten Botvid Historia

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Botvid - 13 juli 2011 22:05

HALLÅ!

 Detta är sista gången ikväll. Hoppas ni håller tummarna för Sverige, jag tycker dom är värda att vinna, Men men man vet inte! Hoppas iallafall.

 Nu är det dags att sova, God Natt!!!!!   Ses i morgon! "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 13 juli 2011 21:06

 Nu är det inget roligt Japan gjorde 1-1 Fy F-n Men så är det HEJA SVERIGE!!!!

  Hoppas ni gillar fotbolls VM "FÅNGA DAGEN  

Av Botvid - 13 juli 2011 20:52

  Hallå igen!

 Jag kan inte låta bli att blogga, det är så härligt att sitta vid datorn, jag tycker det är avkopling.   Men det var Kaf WAOW Sverige gjode MÅÅÅÅL Hurra Hurra Hurra!

 Kaffet jag är kaffe sugen så nu får de bli kaffe!    Botvid sover han kan koppla av, som ingen annan. Vi ses snart!      "FÅNGA DAGEN"  

Av Botvid - 13 juli 2011 20:05

                             Hej alla goa mäniskor!

 Jag har varit ute och fikat med en kompis.     

                                                  
                    Nya gardiner i köket WAOW!

    Våra äpplen växer, vad gott med äpplepaj sen!


 Dagens Middag: Sill och Färska Potatis!

 Gårdagens Middag; Fläskpankaka!


                        "FÅNGA DAGEN"

Av Botvid - 13 juli 2011 11:54

 Hallå där!     Nu har jag varit och handlat, och sen blev det kaffe på altan.

                    Lite om Botvid!

     

Vilken still han har, min lille Botvid!  Men han gillar sitta i gräset och titta om han ser

någon katt, heller en fluga han kan jaga Mycket roligt!


            Och här kommer det bilder från växthuset!

   

   

 Vilka härliga tomater, Avlånga Gula.             "FÅNGA DAGEN" 

Av Botvid - 13 juli 2011 09:30

Godmorgon! Idag blev det frukost inne, jag har duschat tvättat håret, ett litet inlägg men jag åter kommer.   "FÅNGA DAGEN"

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min lilla Gästbok

Länkar

  Jag bor i Västsvergie

Jag tycker om:

Träna

Fika

Min katt Botvid

Och mina vänner

Resa

Omröstning

Handarbete


Ovido - Quiz & Flashcards